Klantenservice > Betalen > Betaling mislukt of geweigerd?

Betaling mislukt of geweigerd?

Antwoord op je vragen

Je iDEAL betaling mislukt?

Is je iDEAL betaling mislukt? Controleer dan eerst even of het geld is afgeschreven. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Om je te kunnen helpen hebben we het transactienummer nodig, deze staat bij je afschrijving vermeld.

Meer over betalen

Hieronder vind je meer vragen en antwoorden over betalen

Een vraag stellen?

De klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur geopend.

Live Chat
Direct antwoord!

Bel direct
+31 (0)546 700 200

E-mailen
Klantenservice

Instagram
Lekker sociaal

Heb je een account? Log in!

  • Bekijk eenvoudig je bestellingen en facturen.
  • Meld je retouren of reparaties aan.
  • Al je gegevens op één plek.