Klantenservice

Klaar voor de actie? Regel het zelf

Retouren en reparaties

Product is defect
Product retourneren

Retouren en reparaties

Product is defect
Product retourneren

Heb je vragen voor ons?

Je kunt met al je vragen bij ons terecht. Wij zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 18.00 uur via de mail, telefoon of livechat.

Meestgestelde vragen… mét het antwoord natuurlijk

Waar is mijn pakketje?

Bestellingen die op werkdagen vóór 17.00 uur geplaatst én betaald zijn, zullen dezelfde dag nog verzonden worden.
Hierdoor heb je in de meeste gevallen je bestelling al de volgende werkdag in huis.

Op het moment dat je bestelling verzonden wordt krijg je van ons een verzendbevestiging per mail met daarin een track & trace code van onze verzendpartner. Hier kun je de actuele status van je verzending volgen. Let hierbij op dat je het juiste e-mailadres invult. Houd er rekening mee dat de leveringstijd kan variëren afhankelijk van je locatie en de omvang van je bestelling.

Ik heb een fout gemaakt in mijn adres. Wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact op zodra je de fout ontdekt. Zolang je bestelling nog niet is verwerkt, is het nog mogelijk om de fout te herstellen. Indien je al een verzendbevestiging hebt ontvangen, dan is het helaas niet meer mogelijk om je adres aan te passen.

Wat zijn de verzendmethodes?

Standaard bezorging wordt verzorgt door PostNL en DHL via pakketservice. Bevat je bestelling grote of zware artikelen? Dan kan het voorkomen dat je bestelling in een lengte- of groot-transport (op een pallet) wordt verwerkt. De levertijd bij lengte- en groot-transport is langer dan bij pakketpost en kan niet in het weekend plaatsvinden.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, je kunt een online geplaatste bestelling eventueel ook afhalen in Almelo. Tijdens het bestelproces kun je aangeven dat je de bestelling wilt komen afhalen. Je krijgt van ons een bevestiging zodra de bestelling voor je klaarstaat. Soms dezelfde dag nog, meestal de volgende werkdag. Vanaf het moment dat je deze mail ontvangen hebt kun je je bestelling ook daadwerkelijk afhalen. Zonder deze mail is dat helaas nog niet mogelijk.

Kan ik langskomen om te winkelen?

Nee, Stage Roads heeft geen fysieke winkel of showroom, dus we kunnen helaas geen bezoek op locatie faciliteren. Wanneer je een bestelling af wilt halen is dat mogelijk in het afhaalmagazijn. Op het moment dat je je bestelling af komt halen is het niet mogelijk om producten bij te kopen. Deze dient online geplaatst te worden.

Moet ik thuisblijven voor mijn bestelling?

Bezorging vindt doorgaans plaats doordeweeks tussen 9.00 en 18.00 uur. Wij kunnen helaas geen tijden of tijdsvakken garanderen. De actuele levertijd vind je terug in de trackinginformatie, verkregen in je verzendbevestiging. Heb je deze onverhoopt niet ontvangen? Neem dan contact met ons op, dan helpen we je graag aan de juiste informatie.

Ben je niet thuis? Dan zal (afhankelijk van de verzendpartner) de volgende werkdag nogmaals een poging gedaan worden. Wanneer ook deze poging mislukt, dan zal je pakket naar een servicepunt gebracht worden. Hier kun je binnen 7 dagen je pakket alsnog ophalen. Doe je dat niet, dan zal het pakket automatisch retour gaan. Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice voor verdere informatie.

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

De algemene voorwaarden vind je in de footer onderaan de webshop.

Is het mogelijk om op locatie te betalen?

Het is helaas niet mogelijk om op locatie te betalen. Het is enkel mogelijk om online via de webshop een bestelling te plaatsen.

Kunnen Belgische zakelijke klanten bestellen zonder BTW?

Ja, vul je BTW nummer in tijdens het bestelproces. De BTW wordt nu automatisch verlegd.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Facturen worden automatisch via de mail verstuurd zodra je bestelling uitgestuurd wordt. Let tijdens het bestellen op dat je het juiste e-mailadres invult. Achteraf is het niet mogelijk om het factuuradres aan te passen. Heb je met je account besteld? Dan vind je ook daar je facturen terug.

Is afleveren op een servicepunt mogelijk?

Nee, je bestelling af laten leveren op een servicepunt is momenteel niet mogelijk. Een pakket kan eventueel wel bij een servicepunt af te halen zijn wanneer de bezorger het pakket niet heeft kunnen bezorgen. In dit geval is dit uiteraard te zien in je track en trace.

Mijn bestelling is defect. Wat nu?

Dat is vervelend. We lossen het graag met je op. Neem daarvoor even contact op met de klantenservice. Houd je ordernummer bij de hand.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat nu?

Dat mag niet gebeuren. Neem direct contact met ons op! Graag ontvangen we hier ook foto’s van, zodat we dit netjes voor je op kunnen lossen. Vermeld hierbij ook je ordernummer.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Heb je je bestelling ontvangen, maar is het toch niet wat je ervan verwacht had? Gelukkig heb je altijd 14 dagen bedenktijd. Je krijgt daarmee voldoende tijd om het uit te proberen. Je retour aanmelden kan op de klantenservice pagina onder het kopje ‘Retouren & service.’ Buiten de gestelde retourtermijn is het niet langer mogelijk om te retourneren. Is je product kapot (gegaan), dan zijn hier natuurlijk uitzonderingen voor. Neem daarvoor contact op met de klantenservice.

Is retourneren gratis?

Heb je een verkeerd of defect product ontvangen? Dan is retourneren uiteraard gratis. Heb je per ongeluk een verkeerd product besteld of heb je te veel producten besteld? Dan zijn de retourkosten voor je eigen rekening. Wil je het liever op locatie retourneren? Dat kan uiteraard ook. Meld hiervoor wel eerst je retour aan en wacht tot je een retourformulier ontvangen hebt.

Kan ik ook kleine bestellingen doen?

Ja, echter rekenen wij voor kleine bestellingen onder de €20,- een toeslag van € 5,- (exclusief BTW). Deze toeslag is nodig om de kosten enigszins te dekken waardoor we ook kleine bestellingen kunnen blijven aanbieden. Wil je deze toeslag vermijden? Overweeg dan om eventueel meerdere bestellingen tegelijk te doen in plaats van. Zo bespaar je centjes, en denk je ook nog eens aan het milieu 😉

Is er een korting voor zakelijke klanten/bedrijven?

Stage Roads levert zowel aan bedrijven als aan eindklanten. Er is geen standaard korting beschikbaar. Wil je een grote bestelling plaatsen? Vraag dan een offerte aan via de mail. We maken graag een scherpe offerte voor je!

Zijn er kortingscodes beschikbaar?

Is er een seizoensactie, dan vind je de kortingscode ook op onze sociale media.
Wanneer er unieke kortingscodes beschikbaar zijn, dan worden deze in de nieuwsbrief gecommuniceerd.

Schrijf je hier in.

Een product is tijdelijk uitverkocht. Wanneer is deze weer terug?

Indien er een verwachte leverdatum bekend is, dan wordt deze op de productpagina getoond. Staat er ‘tijdelijk uitverkocht’? Dan is er nog geen datum bekend. Deze vraag staat dan nog uit bij de fabrikant.

Hebben jullie een laagste prijs garantie?

In de meeste gevallen zijn onze prijzen gelijk, danwel voordeliger dan bij de concurrent.

Het kan voorkomen dat een product elders goedkoper is. We kijken dan of we je wellicht een betere prijs kunnen bieden. Dat is niet altijd mogelijk. Onze focus ligt vooral op een goede prijs in combinatie met waardevolle service. De klantenservice staat altijd voor je klaar en is vrijwel direct te bereiken. Klanten beoordelen ons gemiddeld dan ook met een 9.2!

Lees de recensies hier.

Vraag jezelf dan af waar je voorkeur aan uit gaat. Je bent natuurlijk vrij om te kopen waar je wilt.

Mijn bestelling is niet op tijd geleverd.

Oei, dat is vervelend! Indien je de bestelling voor 17.00 uur hebt besteld, dan wordt het in de meeste gevallen de volgende werkdag netjes geleverd. Dit hangt natuurlijk ook af van de drukte bij de vervoerder en van het feit of je in de gelegenheid bent om het in ontvangst te kunnen nemen. In je track & trace vind je alle informatie over de levering van je bestelling.

Welke feestdagen wordt er niet geleverd?

Op feestdagen worden geen post of pakjes bezorgd in Nederland en België. Tijdens eerste en tweede kerstdag op 25 en 26 december worden er geen pakjes bezorgd in Nederland en België.

Een vraag stellen?

De klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur geopend.

Live Chat
Direct antwoord!

Bel direct
+31 (0)546 700 200

E-mailen
Klantenservice

Instagram
Lekker sociaal

Heb je een account? Log in!

  • Bekijk eenvoudig je bestellingen en facturen.
  • Meld je retouren of reparaties aan.
  • Al je gegevens op één plek.