Klantenservice > Retourneren en ruilen

Retourneren en ruilen

Retourneren
Meld je retour online aan.

Veelgestelde vragen

Wat zijn de retourvoorwaarden?
  • Je retour aanmelden kan binnen 14 dagen na ontvangst van je product(en). Hierna is retourneren niet meer mogelijk.
  • Na aanmelding krijg je nog eens 14 dagen de tijd om het product(en) terug te sturen.
  • Retourneren wordt niet door Stage Roads vergoed, tenzij je product(en) defect of verkeerd geleverd zijn.
  • Je dient je product(en) in originele staat en verpakking aan ons te retourneren.
Hoe meld ik mijn retour aan?

Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.

Hoe verpak ik mijn retourpakket?

Maak gebruik van een stevige omdoos. Op deze manier blijft de originele productverpakking vrij van beschadigingen, bestickering, beschrijving of het onnodig beplakken met tape/plakband.
Indien een degelijke verpakking van je retourpakket niet mogelijk is, bekijken wij de staat van je teruggestuurde product(en) en wordt aan de hand daarvan bepaald wat de waardevermindering is.

Meer informatie betreft een eventuele waardevermindering? Lees meer

Wat zijn de uitzondering op retouren?

Een aantal producten kunnen niet worden geretourneerd.

  • Software waarvan de verzegeling verbroken is.
  • Producten die op basis van de specificaties van de klant zijn gemaakt of gepersonaliseerd.
  • Bekabeling welke op maat geleverd is.
  • Terugbetalingen retouren

    Bekijk hier de terugbetalingsvoorwaarden.
     Lees meer

    Meer over ruilen en retourneren

    Hieronder vind je meer vragen en antwoorden over ruilen en retourneren

    Een vraag stellen?

    De klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur geopend.

    Live Chat
    Direct antwoord!

    Bel direct
    +31 (0)546 700 200

    E-mailen
    Klantenservice

    Instagram
    Lekker sociaal

    Heb je een account? Log in!

    • Bekijk eenvoudig je bestellingen en facturen.
    • Meld je retouren of reparaties aan.
    • Al je gegevens op één plek.