Klantenservice > Retourneren en ruilen > Terugbetalingen

Terugbetalen retouren

Antwoord op je vragen

Krijg ik mijn volledige aankoopbedrag terug?

Normaal gesproken wel. Uiteraard is dit afhankelijk van de staat van je retour gestuurde product(en). Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product(en) in originele staat en onbeschadigd aan ons te retourneren.

Indien je retour gestuurde product(en) niet in originele staat of beschadigd zijn, wordt aan de hand daarvan de waardevermindering bepaald.

De verpakking van je product(en) mag uiteraard geopend zijn geweest om het product te kunnen bekijken en te testen. Daarbij wordt wel verwacht dat er voorzichtig met de verpakking en verpakkingsmaterialen om wordt gegaan. Wanneer je product(en) in een omdoos geleverd zijn, dient het ook in een geschikte omdoos geretourneerd te worden. Hierdoor wordt voorkomen dat de originele productverpakking beschadigd raakt en vrijblijft van bestickering, beschrijving of het onnodig beplakken met tape/plakband.

Hoe wordt de waardevermindering bepaald?

De waardevermindering wordt bepaald aan de hand van de staat van je retour gestuurde product(en). De waardevermindering kan oplopen tot maximaal 25% van het aankoopbedrag.

Factoren waarop de waardevermindering op gebaseerd wordt.

  • Beschadiging van het product
  • Beschadiging, beschrijving, bestickering of ontbreken van de originele product verpakking
  • Incompleetheid van het product

Meer over ruilen en retourneren

Hieronder vind je meer vragen en antwoorden over ruilen en retourneren

Een vraag stellen?

De klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur geopend.

Live Chat
Direct antwoord!

Bel direct
+31 (0)546 700 200

E-mailen
Klantenservice

Instagram
Lekker sociaal

Heb je een account? Log in!

  • Bekijk eenvoudig je bestellingen en facturen.
  • Meld je retouren of reparaties aan.
  • Al je gegevens op één plek.