Voor 17.00 uur besteld, morgen in huis* Gratis verzending vanaf €50,-* Bestelling ophalen mogelijk Tweedehands afdeling Kiyoh 9.2/10 - 2702 beoordelingen
Klantenservice > Retourneren en ruilen >
Hoe werkt het retourproces?
Antwoord op je vragen
Retour aanmelden
Je kunt gemakkelijk en snel je retour aanmelden via het online retourformulier.
Product(en) verpakken voor retour
Verpak je product(en) in een stevige omdoos. Voeg vervolgens het RMA formulier toe en sluit de omdoos goed af. Voorzie de omdoos van het retouradres of het retourlabel (indien ontvangen)
Meer informatie betreft het verpakken? Lees meer
Je retour wordt verwerkt
Zodra we je retourzending ontvangen hebben, wordt dit zo snel mogelijk verwerkt.
De volgende stappen zijn mogelijk.
- Je wilt geen nieuw product ontvangen en het aankoopbedrag terugbetaald krijgen. Zodra we je retourzending verwerkt hebben, ontvang je binnen 3 werkdagen het aankoopbedrag terug. Meer informatie over terugbetaling? Lees meer
- Je wilt je product ruilen. Producten ruilen op een order is helaas niet mogelijk. Zodra we je retourzending verwerkt hebben, ontvang je binnen 3 werkdagen het aankoopbedrag terug. Voor het nieuwe product kan een nieuwe order geplaatst worden.
- Je product is defect. Zodra we je retourzending verwerkt hebben, wordt er een vervangend artikel opgestuurd of wordt het product gerepareerd. Reparatie van een product duurt gemiddeld 7 werkdagen.
Meer over ruilen en retourneren
Hieronder vind je meer vragen en antwoorden over ruilen en retourneren
Een vraag stellen?
De klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur geopend.
Live Chat
Direct antwoord!
Bel direct
+31 (0)546 700 200
E-mailen
Klantenservice
Instagram
Lekker sociaal
Heb je een account? Log in!
- Bekijk eenvoudig je bestellingen en facturen.
- Meld je retouren of reparaties aan.
- Al je gegevens op één plek.
Handige links
Home
Nieuws
Account
Reviews Stage Roads
Over Stage Roads
Over ons
Contact opnemen
Openingstijden
Klantenservice