Klantenservice > Retourneren en ruilen > Hoe werkt het retourproces?

Hoe werkt het retourproces?

Antwoord op je vragen

Retour aanmelden

Je kunt gemakkelijk en snel je retour aanmelden via het online retourformulier.

Product(en) verpakken voor retour

Verpak je product(en) in een stevige omdoos. Voeg vervolgens het RMA formulier toe en sluit de omdoos goed af. Voorzie de omdoos van het retouradres of het retourlabel (indien ontvangen)
Meer informatie betreft het verpakken? Lees meer

Je retour wordt verwerkt

Zodra we je retourzending ontvangen hebben, wordt dit zo snel mogelijk verwerkt.
De volgende stappen zijn mogelijk.

  • Je wilt geen nieuw product ontvangen en het aankoopbedrag terugbetaald krijgen. Zodra we je retourzending verwerkt hebben, ontvang je binnen 3 werkdagen het aankoopbedrag terug. Meer informatie over terugbetaling? Lees meer
  • Je wilt je product ruilen. Producten ruilen op een order is helaas niet mogelijk. Zodra we je retourzending verwerkt hebben, ontvang je binnen 3 werkdagen het aankoopbedrag terug. Voor het nieuwe product kan een nieuwe order geplaatst worden.
  • Je product is defect. Zodra we je retourzending verwerkt hebben, wordt er een vervangend artikel opgestuurd of wordt het product gerepareerd. Reparatie van een product duurt gemiddeld 7 werkdagen.

 

Meer over ruilen en retourneren

Hieronder vind je meer vragen en antwoorden over ruilen en retourneren

Een vraag stellen?

De klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur geopend.

Live Chat
Direct antwoord!

Bel direct
+31 (0)546 700 200

E-mailen
Klantenservice

Instagram
Lekker sociaal

Heb je een account? Log in!

  • Bekijk eenvoudig je bestellingen en facturen.
  • Meld je retouren of reparaties aan.
  • Al je gegevens op één plek.