Klantenservice > Retourneren en ruilen > Wat is de status van mijn retour?

Wat is de status van mijn retour?

Antwoord op je vragen

Retourstatus

Bij het retourneren van het pakket via het postkantoor ontvang je een Track & Trace, waarmee je je geretourneerde producten kunt volgen. Dit is tevens je verzendbewijs.

Zodra we je retourzending ontvangen hebben, wordt dit zo snel mogelijk verwerkt. Je ontvangt per mail ontvang je bericht over de verwerking van je retourzending.

Meer over ruilen en retourneren

Hieronder vind je meer vragen en antwoorden over ruilen en retourneren

Een vraag stellen?

De klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur geopend.

Live Chat
Direct antwoord!

Bel direct
+31 (0)546 700 200

E-mailen
Klantenservice

Instagram
Lekker sociaal

Heb je een account? Log in!

  • Bekijk eenvoudig je bestellingen en facturen.
  • Meld je retouren of reparaties aan.
  • Al je gegevens op één plek.