Voor 17.00 uur besteld, morgen in huis* Gratis verzending vanaf €50,-* Bestelling ophalen mogelijk Tweedehands afdeling Kiyoh 9.2/10 - 3216 beoordelingen
Klantenservice > Retourneren en ruilen >
Wat is de status van mijn retour?
Antwoord op je vragen
Retourstatus
Bij het retourneren van het pakket via het postkantoor ontvang je een Track & Trace, waarmee je je geretourneerde producten kunt volgen. Dit is tevens je verzendbewijs.
Zodra we je retourzending ontvangen hebben, wordt dit zo snel mogelijk verwerkt. Je ontvangt per mail ontvang je bericht over de verwerking van je retourzending.
Meer over ruilen en retourneren
Hieronder vind je meer vragen en antwoorden over ruilen en retourneren
Een vraag stellen?
De klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur geopend.
Live Chat
Direct antwoord!
Bel direct
+31 (0)546 700 200
E-mailen
Klantenservice
Instagram
Lekker sociaal
Heb je een account? Log in!
- Bekijk eenvoudig je bestellingen en facturen.
- Meld je retouren of reparaties aan.
- Al je gegevens op één plek.
Handige links
Home
Nieuws
Account
Reviews Stage Roads
Over Stage Roads
Over ons
Contact opnemen
Openingstijden
Klantenservice