Klantenservice > Retourneren en ruilen > Mijn product is defect

Mijn product is defect

Antwoord op je vragen

Wat nu?

Erg vervelend dat je product defect is.
Hiervoor kun je gemakkelijk en snel een retour aanmelden via het online retourformulier

Is reparatie gratis?

Wanneer je product binnen de garantietermijn defect gaat en het om een fabricagefout gaat, is reparatie gratis.

Mocht het defect zijn gekomen door gebruikersschade, kunnen wij je ook helpen met de reparatie. Om daarbij te kunnen helpen moet het product eerst bij ons op locatie onderzocht worden, waarna er een prijsopgave gemaakt zal worden voor de reparatie.
Voordat wij aan de reparatie gaan beginnen moet je een schriftelijk akkoord geven binnen 14 dagen.

Wat zijn de opties bij een prijsopgave?

Wanneer een product als defect wordt aangemeld, maar dit defect is ontstaan door gebruikersschade of buiten de garantietermijn, ontvang je een prijsopgave en zijn er 3 opties mogelijk.

  • Je gaat akkoord met de prijsopgave. Dit dient binnen 14 dagen schriftelijk bevestigd te worden. Daarna wordt je product gerepareerd.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave, maar je wilt je product wel terug ontvangen. Dit dient binnen 14 dagen schriftelijk bevestigd te worden. Je betaalt dan €39,95 aan onderzoekskosten en je krijgt je product terug.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en je wilt je product niet terug ontvangen. Dit dient binnen 14 dagen schriftelijk bevestigd te worden. Je betaalt dan enkel de verzendkosten van €4.95 (indien deze door Stage Roads zijn vergoed) en je product wordt milieuvriendelijk vernietigd.
  • Meer over ruilen en retourneren

    Hieronder vind je meer vragen en antwoorden over ruilen en retourneren

    Een vraag stellen?

    De klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur geopend.

    Live Chat
    Direct antwoord!

    Bel direct
    +31 (0)546 700 200

    E-mailen
    Klantenservice

    Instagram
    Lekker sociaal

    Heb je een account? Log in!

    • Bekijk eenvoudig je bestellingen en facturen.
    • Meld je retouren of reparaties aan.
    • Al je gegevens op één plek.