Klantenservice > Bezorgen en afhalen

Bezorgen en afhalen

Volg de status van je bestelling
Bekijk de Track & Trace in je verzendbevestiging.

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik een pakketje niet ontvangen heb?

Vandaag voor 17:00 uur besteld*, morgen in huis. Dat is onze leverbelofte en daar kun je op vertrouwen. Wanneer wij onze belofte niet waar kunnen maken kan je van ons verwachten dat wij er alles aan doen jouw bestelling alsnog zo snel mogelijk te bezorgen. Zodra we zien dat wij onze leverbelofte niet kunnen waarmaken, nemen zo snel mogelijk contact met je op om aan te geven wanneer jij je bestelling ontvangt.

Pakket niet ontvangen
Is je bestelling niet door ons geleverd? Lees dan eerst onderstaande punten.

  1. Controleer de Track & Trace code van de bestelling: in de verzendbevestiging die je per e-mail van ons hebt ontvangen  vind je de Track & Trace code. Controleer de Track & Trace pagina of het tijdstip van de levering mogelijk is verschoven.
  2. Controleer het bezorgadres: controleer je bezorgadres in de orderbevestiging die je per e-mail van ons hebt ontvangen. Heb je hierin een foutje gemaakt? Neem dan contact met ons op.
  3. Controleer je brievenbus: wellicht heb je een PostNL of DHL niet-thuis bericht ontvangen. Deze pakketdiensten komen gratis een tweede keer bezorgen. Je kunt eventueel voor de tweede bezorgpoging zelf een afspraak inplannen. PostNL en DHL leveren indien je zelf niet thuis bent, ook je pakketje af bij de buren, zij schrijven dan het adres van deze buren op het niet-thuis bericht kaartje.

Weet je nog niet waar je pakketje blijft?
Wacht dan even af, want meestal wordt een vertraagd pakketje de volgende dag bezorgd. Heb je jouw pakketje 5 dagen na de oorspronkelijke bezorgdag nog niet ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan gaan we meteen voor je aan de slag!

Bestelling is incompleet geleverd, wat nu?

Het kan voorkomen dat de producten die je hebt besteld niet allemaal in één doos passen. In dat geval verpakken wij je bestelling in meerdere dozen waardoor er meerdere pakketten naar jou onderweg zijn.

Indien het een deellevering betreft wordt je hier per mail over geïnformeerd. Je ontvangt dan track & trace code’s van meerdere bezorgpartners. Controleer daarom of het om meerdere zendingen gaat.

Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?

Wanneer je bestelling is verwerkt ontvang je een verzendbevestiging. In de verzendbevestiging wordt de Track & Trace code meegestuurd.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Als je bestelling nog niet gesorteerd is, kunnen wij je bestelling in vaak nog aanpassen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Wat moet ik doen als ik een deel van mijn bestelling niet heb ontvangen?

Het kan voorkomen dat de producten die je hebt besteld niet allemaal in één doos passen. In dat geval verpakken wij je bestelling in meerdere dozen waardoor er meerdere pakketten naar jou onderweg zijn.

Indien het een deellevering betreft wordt je hier per mail over geïnformeerd. Je ontvangt dan track & trace code’s van meerdere bezorgpartners. Controleer daarom of het om meerdere zendingen gaat.

Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?

Wij leveren heel snel, maar niet op dezelfde dag.

Je kunt de bestelling ook afhalen in ons magazijn. In het winkelmandje kun je aangeven dat je de bestelling wilt komen afhalen.
Indien je een bestelling wilt plaatsen die je dezelfde dag nog wil afhalen kun je het beste direct contact opnemen met een van onze medewerkers om de mogelijkheden te bespreken.

Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?

Neem gelijk even contact op met onze klantenservice, wellicht is het email-adres niet goed genoteerd. Wij sturen per mail een nieuwe orderbevestiging.

Meer over bezorgen en afhalen

Hieronder vind je meer vragen en antwoorden over bezorgen en afhalen

Een vraag stellen?

De klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur geopend.

Live Chat
Direct antwoord!

Bel direct
+31 (0)546 700 200

E-mailen
Klantenservice

Instagram
Lekker sociaal

Heb je een account? Log in!

  • Bekijk eenvoudig je bestellingen en facturen.
  • Meld je retouren of reparaties aan.
  • Al je gegevens op één plek.