Klantenservice > Bezorgen en afhalen > Status van je bestelling

Status van je bestelling

Volg de status van je bestelling
Bekijk de Track & Trace in je verzendbevestiging.

Antwoord op je vragen

Wat is mijn bestelstatus?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een orderbevestiging per mail. Op het moment dat je bestelling verzonden wordt krijg je van ons een verzendbevestiging met daarin een track & trace code van onze transporteur.

Het kan voorkomen dat je bestelling door twee verschillende transporteurs geleverd wordt, je ontvangt dan van ons ook twee verschillende track & trace codes.

Geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Meer over bezorgen en afhalen

Hieronder vind je meer vragen en antwoorden over bezorgen en afhalen

Een vraag stellen?

De klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur geopend.

Live Chat
Direct antwoord!

Bel direct
+31 (0)546 700 200

E-mailen
Klantenservice

Instagram
Lekker sociaal

Heb je een account? Log in!

  • Bekijk eenvoudig je bestellingen en facturen.
  • Meld je retouren of reparaties aan.
  • Al je gegevens op één plek.