Klantenservice > Bezorgen en afhalen > Pakket niet ontvangen

Pakket niet ontvangen

Volg de status van je bestelling
Bekijk de Track & Trace in je verzendbevestiging.

Antwoord op je vragen

Wat moet ik doen als ik een pakketje niet ontvangen heb?

Je hebt je pakket niet ontvangen op het door jouw verwachte tijdstip. Check de Track & Trace code van het pakket voor de meest actuele bezorginformatie. Controleer voor de zekerheid ook de adresgegevens die je hebt aangegeven bij je bestelling.

Mocht er daarna nog onduidelijkheid bestaan over de levering van je pakket, kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Meer over bezorgen en afhalen

Hieronder vind je meer vragen en antwoorden over bezorgen en afhalen

Een vraag stellen?

De klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur geopend.

Live Chat
Direct antwoord!

Bel direct
+31 (0)546 700 200

E-mailen
Klantenservice

Instagram
Lekker sociaal

Heb je een account? Log in!

  • Bekijk eenvoudig je bestellingen en facturen.
  • Meld je retouren of reparaties aan.
  • Al je gegevens op één plek.