Voor 17.00 uur besteld, morgen in huis* Gratis verzending vanaf €50,-* Bestelling ophalen mogelijk Tweedehands afdeling Kiyoh 9.2/10 - 3216 beoordelingen
Klantenservice > Bezorgen en afhalen >
Pakket niet ontvangen
Volg de status van je bestelling
Bekijk de Track & Trace in je verzendbevestiging.
Antwoord op je vragen
Wat moet ik doen als ik een pakketje niet ontvangen heb?
Je hebt je pakket niet ontvangen op het door jouw verwachte tijdstip. Check de Track & Trace code van het pakket voor de meest actuele bezorginformatie. Controleer voor de zekerheid ook de adresgegevens die je hebt aangegeven bij je bestelling.
Mocht er daarna nog onduidelijkheid bestaan over de levering van je pakket, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Meer over bezorgen en afhalen
Hieronder vind je meer vragen en antwoorden over bezorgen en afhalen
Een vraag stellen?
De klantenservice is van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur geopend.
Live Chat
Direct antwoord!
Bel direct
+31 (0)546 700 200
E-mailen
Klantenservice
Instagram
Lekker sociaal
Heb je een account? Log in!
- Bekijk eenvoudig je bestellingen en facturen.
- Meld je retouren of reparaties aan.
- Al je gegevens op één plek.
Handige links
Home
Nieuws
Account
Reviews Stage Roads
Over Stage Roads
Over ons
Contact opnemen
Openingstijden
Klantenservice